Warning: Smarty error: unable to read resource: ".conf" in /usr/local/apache/www/htdocs/airfoto.fr.pl/webapp/lib/Smarty/Smarty.class.php on line 1102
Airfoto.pl



id # 44800  
44800
zdjęcie średnie   zdjęcie duże

 
 
Nazwa samolotu / Linia lotnicza
 
 
Miejsce wykonania
 
 
Rejestracja
Nr seryjny
 
Mil Mi-24 D
Lotnictwo Wojsk Lądowych
 POLAND , Góraszka (EPGO)
457
Data: 10 czerwca 2006
Autor: Piotr Obleg
Ilość wyświetleń: 6835
 
Opis  
Aparat  
Ekspozycja  
Komentarze:  aby komentować zdjęcie musisz zarejestrować się w naszym serwisie
2012-06-20, skorpion_411989
Najwjęcej do powiedzenia mają ci których nie ma - Fajne
2006-08-29, tomkos
Zdjęcie jest świetne,szkoda prądu na tłumaczenie się ogarniętym obsesjami maniakom dlaczego coś tem nie jest zamazane.Już Ci pisałem,że masz chłopie rękę
2006-06-28, airfoto818
Gratuluję - świetna fota (chociaż ta z zeszłego roku zrobiła na mnie dużo większe wrażenie)- też chciałem taką zrobic ale przefajniłem (chciałem mieć te poruszone łopaty i przy 1/160 i 1/250 i ogniskowej 640 po prostu wszystko wyszło poruszone, nawet IS nie pomógł :-(
2006-06-19, obleg134114
Wdal sie blad. Juz poprawione, dziekuje i pozdrawiam
2006-06-19, krzychu
PANIE PIOTRZE RAZ JESZCZE MI-24D Z PRUSZCZA GDANSKIEGO
2006-06-13, obleg134114
Zrobilem to zdjecie z miejsca dla publicznosci. Pozdrawiam
2006-06-13, michał_89
Mam pytanie czy ta fotka nie jest przypadkiem zrobiona z wieży?? A w zasadzie z balkonu??
2006-06-12, obleg134114
Mysle, ze kazdy zostanie przy swoim zdaniu :) Pozdrawiam
2006-06-12, air2air.net
Racja, rownajmy do kogo uwazamy :) I pamietaj, ze bardzo podobaja mnie sie Twoje ciasne kadry, ale lopatowirnikosmiglaki niestety technicznie do bani.
2006-06-12, obleg134114
A ja fotografowalem na bardzo dlugiej ogniskowej z reki rowniez przy wietrze. By zakonczyc watek, robmy takie zdjecia jakie uwazamy za wlasciwe i cieszmy sie z nich. Pozdrawiam
2006-06-12, air2air.net
Troche zly przyklad dales, bo ta fota byla zrobiona jak ja wystawalem przy 180km/h poza smiglowiec, wiec jak mozesz sie domyslec, troche mna rzucalo :) Zerknij tutaj: http://air2air.net/heliusa.jpg
2006-06-12, air2air.net
Troche zly przyklad dales, bo ta fota byla zrobiona jak ja wystawalem przy 180km/h poza smiglowiec, wiec jak mozesz sie domyslec, troche mna rzucalo :) Zerknij tutaj: http://air2air.net/heliusa.jpg
2006-06-12, obleg134114
Achas :) PS czasem sie rozmyje a czasem tylko troszke :) http://www.air2air.net/2005/mi8/pages/06.htm ale tez bardzo lubie Mi-8 wiec chetnie zobacze wiecej jego fotek. Pozdrawiam serdecznie
2006-06-12, air2air.net
acha ;)
2006-06-12, obleg134114
Wszystko ok. Ja chcialem zrobic takie _konkretne_ ujecie a nie inne. Gdybym chcial lopaty poruszyc (tak jak ma to miejsce na wielu moich fotografiach) to wiem co zrobic. Dzieki jednak za porady i komentarze. Pozdrawiam :)
2006-06-12, air2air.net
Piotrze napisales, ze: "...Gdyby lopaty byly bardzo poruszone mielibysmy jedynie 4 kadluby zawieszone w prozni co nie dodalo by temu ujeciu uroku..." Wlasnie gdybys rozmazal lopaty, to zdjecie byloby bardziej urokliwe i pozbawione efektu smiglowcow zawieszonych na zylce w pokoju. Napisales rowniez: "...Dlatego tez przy ocenie zdjecia jako "point&shoot" doradzalbym nieco wstrzemiezliwosci gdyz nie istnieje jedna z gory narzucona wizja fotografii dyskwalifikujaca zamrozenie lopat..." To nie jest wizja dyskwalifikujaca, tylko technika fotografii statku powietrznego wyposazonego we wspomniany przez Ciebie naped. Polecam lekture dorobku takich ludzi jak Robert Ferguson, Sheldon Cohen, czy John Dibbs. Jak znajdziesz cenionego fotografa lotniczego, ktory zamraza smiglo, wirnik, lopaty, to stawiam Tobie zgrzewke Red Bulla i zwracam honor :)
2006-06-12, obleg134114
Zdjecie zostalo zrobione przez fotografa przy pomocy aparatu w sposob jaki chcialem i zrealizowalem. Lekkie zamrozenie lopat ma na celu wypelnienie kadru wieksza iloscia "metalu" i stworzenie pierwszego wrazenia haotycznosci, ktora po przyjrzeniu sie znika i ukazuje manewr jaki smiglowce wykonuja. Gdyby lopaty byly bardzo poruszone mielibysmy jedynie 4 kadluby zawieszone w prozni co nie dodalo by temu ujeciu uroku. Dlatego tez przy ocenie zdjecia jako "point&shoot" doradzalbym nieco wstrzemiezliwosci gdyz nie istnieje jedna z gory narzucona wizja fotografii dyskwalifikujaca zamrozenie lopat. Na Goraszke pojechalem po to by zrobic wlasnie to ujecie i w konkretny sposob. Od poczatku wiedzialem czego chce:) Dziekuje za komentarze i pozdrawiam.
2006-06-12, air2air.net
To jest konkretne zdjecie http://airfoto.pl/?module=Photos&action=Single&id_ph=44920&size=2
2006-06-12, air2air.net
Sztampowo powiadasz? :) Ja to widze inaczej. Jak mawiala moja Pani od matematyki: "Wysokie wymagania, nawet nie spelnione, sa w sobie duzo bardziej godne szacunku, niz niskie wymagania spełnione bez reszty." Mysle, ze jest to zdanie jest warte przemyslenia... A zdjecie jest poprostu pstrykniete dlugim szklem, bez wkladu pracy, uwagi, finezji. Zdjecie robi zwykle fotograf, a to zrobil aparat!!!
2006-06-12, krzychso882
Kolega air2air był łaskaw spojrzeć na te fotografię niezwykle sztampowo, czyli jak śmigłowce w powietrzu to łopaty jak najbardziej "rozmazane". Nic w tym zdrożnego jednakowoż w tym konkretnym przypadku warto byłoby się pokusić o inne spojrzenie. Brak upragnionego rozmazania dodaje tej fotce wyrazu i pomaga raczej niż przeszkadza.
2006-06-12, air2air.net
Kadr fajny tez mnie sie podoba, wiadomo - dluga ogniskowa powoduje iz kolejne plany sa blizej siebie niz w rzeczywistosci. Jednak konsekwentnie bede zwracal uwage na techniczne wykonanie zdjecia. Statki powietrzne z wirnikami/smiglami sa pod tym wzgledem bardzo wymagajace. W tym momencie Piotr powinien zadbac o to, zeby jak najbardziej rozmazac lopaty wirnika glownego i smiglo ogonowe. Zdjecie zostalo zrobione poprostu na zasadzie 'point and shoot'. Majac na przyklad aparat z cropem x1.6 i obiektyw 800mm takie zdjecie wychodzi bez zadnego wysilku. Oczywiscie zwieksza sie wtedy ryzyko poruszenia kadru, ale w tym jest wlasnie wyzwanie fla fotografa. Dzisiejsza dostepnosc sprzetu na rynku oraz ilosc fotografow wymusza wieksze przykladanie sie do swoich prac...
2006-06-11, azt006
No proszę kolegi, SUPER !!!!
2006-06-11, arklib679
Hee.Szerszenie wyleciały z gniazda!!Pięknie oj pięknie wyszły:)!!!
2006-06-11, Woit
Dokładnie, mniej więcej raz w roku, w czerwcu, ...w Góraszce :-) Fakt, ten bałagan również mi się podoba. Pozdrawiam!
2006-06-11, Katarzyna
Mistrzowski kadr.Niesamowite zdjęcie.
2006-06-11, Mariusz
Gratulacje. Taki strzał zdarza się niezwykle rzadko.


Losowe zdjęcia z galerii Airfoto.pl
 38545 
 w galerii głównej 
 5453 
 w galerii głównej 
 129451 
 w galerii głównej 
 100275 
 w galerii głównej 
 10146 
 w galerii głównej 
 6267 
 w galerii głównej 
 17423 
 w galerii głównej 
 106166 
 w galerii głównej 
 110517 
 w galerii głównej 
 117932 
 w galerii głównej 
 85333 
 w galerii głównej 
 81795 
 w galerii głównej 
lotnictwo, zdjęcia lotnicze, fotografia, pasja, lotnisko, klub miłoœników lotnictwa, balony, samoloty, wszystko co lata, spotter