Komentarze: dodaj komentarz |
2009-08-12, JJay
Jest to prawdopodobnie ta sama maszyna, która w tym roku latała w Duxford z tym, że teraz ma znaki SE-AMZ, a jeśli faktycznie tak jest to pochodzi z 1910 r bo tak mówił komentator w czasie pokazów w Duxford a jemu to ja raczej ufam ;-)
|
2004-05-29, Jacek
Wiesz co, nie ma się o co spierac, w sumie jakie to ma znaczenie... Oby więcej już nie było takich czwartków...
|
2004-05-28, Faforek3
Przepraszam... nie zajrzę... nie mam teraz do tego głowy :-( Czwartek to nie był dobry dzień... :-(
|
2004-05-25, Faforek3
Pogrzebię w zeszłorocznych papierach i sprawdzę to dokładnie... może i się mylę choć dałbym sobie co nieco uciąć że to był rok 1910 :-)
|
2004-05-23, Faforek3
Czy ten akurat taki stały gość to nie wiem... Pojawił się na MPL po raz pierwszy właśnie w 2003.
A co do roku produkcji... według dokumentów właściciela pochodzi z roku 1910... skąd więc w komentarzu 1914?
|
2004-05-23, Jacek
Faktycznie, w Góraszce był po raz pierwszy, ale Carlsson objechał już z nim pół świata. Natomiast to, co piszesz o roku produkcji jest bardzo interesujące, ponieważ Enoch Thulin załozył AB Enoch Thulin Aeroplanfabrik (AETA), czyli fabrykę która wyprodukowała ten egzemplarz w roku 1914.
|
2004-04-12, Woit
A to szkoda.... myślałem, że to jakiś bardzo stary samolot :-( a on jest "tylko" stary :-)
|
2004-04-11, Jacek Złotnicki
Ten egzemplarz został wyprodukowany w Szwecji na licencji francuskiej po 1914 roku.
|