Komentarze:
aby komentować zdjęcie musisz zarejestrować się w naszym serwisie
|
2007-11-04, cptpeterlip929
Kazdy ma racje :) Predkosc miala byc M.78 z powodu na turbulencje ale spadla do M.771. Jest to dosc wolno. 230 kts IAS to malo ale w tym momencie to tyle ile powinno byc. Przynajmniej wtedy jest w kokpicie w miare cicho. Kolega na prawym stolku dzielnie wypelnia wydrukowany przebieg. Jest to jego ostatni lot jako F/O . Gratuluje kapitanstwa!
|
2007-11-03, Tomii16
Czyżby w oknie odbijała się FPC wypełniana przez F/O?A zdjęcie bardzo fajne.
|
2007-11-03, Daresus
Hmm ale spójrzcie w okienko nad zegarem a ujrzycie prędkość 77.1 Ma. A to nie jest mała prędkość. 227kts to prędkość IAS. Prędkości TAS i GS nie widać...
Pozdrawiam ekstra zdjęcie!
|
2007-11-01, olasek
Faktycznie predkosc 230 - jak najbardziej prawidlowa. Jest to tzw. 'indicated'. Na FL410 to jest to niezle zapieprzanie - prawie 500 kt!!
|
2007-11-01, olasek
Faktycznie predkosc 230 - jak najbardziej prawidlowa. Jest to tzw. 'indicated'. Na FL410 to jest to niezle zapieprzanie - prawie 500 kt!!
|
2007-10-31, Jaco&Kamil
Klimatyczna fotka! :) Predkosc chyba jeszcze mieliscie niewielka ? o ile dobrze widze 230...
|